Lördag

Vaknade upp med en nysande Ammi berdvid mig. Hon nös säkert 10 ggr på rad innan hon sluta. Haha. Vi åt lite frulle och sen skjussa vi henne till bussen och jag städade på dagiset. Nu har jag semester ifrån det i 4-5 veckor. Lite skönt sådär! Resten av dagen har jag inte gjort ett piss. Sjukt tråkigt. Eller jo ätit räkor, men ja alla äter väl. Läst ut första boken av hungerspelen har jag också gjort.
Nu hade jag tänkta att ta upp datorn på rummet och kolla på någon film men om jag drar ut laddaren så dör den. 
Den laddas inte äns. Går man in på batteriet står det: Skick: Byt ut nu. 

Blogg.se har blivit så mycket bättre sen de gjorde om den. Synd att inte appen fungerar bara. 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0