hard work

Hallå där! Dagen har varit bra. Skolan var väl sådär vårt schema kommer bli sämst efter mailande fram och tillbaka så kunde hon inte ändra någonting. Vi gick till och med dit en extra gång och klagade. Månsterhål och på fredagar slutar vi halv 5, så vissa kommer inte ens hem eftersom dom pendlar hem till helgen.
Efter skolan träffade jag Elin och Julia på stan. Julia har ju varit i Thailand och kom hem i Måndags. Super kul att träffa henne. Ska nog paxa henne i morgon kväll också. Efter en fika och prat så åkte jag hem till Albin och mös. Nu sitter jag hemma och har på kvällen vart och kollat i huset där jag ska jobba. Det var fint och fräscht. Så nu jävlar ska jag slita ärselt av mig så det hålls fint och fräscht också. Så i helgen börjar jag städa där. Framöver blir det 2ggr/v.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0