Svar på kommentarer


Hej! Jag har missat din kommentar, förlåt. Men vist kan jag väl göra det.

Vad jag gillar för musik. Det beror på lite vad jag är på för humör faktiskt. Jag gillar det mesta. Inte tekno. Jag gillar många svenska artister och svensk musik, så som Lars Winnerbäck, Melissa horn.
Ni kan få min spotify lista här. Så får ni nog bättre uppfattning.

Min familj. Jag har en mamma, pappa och en lill bror som är större och längre än mig. Vi bor ute på landet. På en gård där jobbar min pappa (Stefan). Min mamma (Lillemor) jobbar inom ekonomi och sånt där skit. Min bror (Martin) går sista året i grundskolan och ska välja gymnasiet till i vår, han spelar även innebandy i BBK, där min pojkvänn (Albin) är tränare. Fotboll spelar han också. Jag själv (Viktoria) går på Guc i inriktningen foto.

Martin
Min in gifta faster, Pappa och mamma i Riga.
Mamma
Ingen ovanlig syn.
Pappa.
Ja så ser då min familj ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för svaret :) Kan du inte berätta lite mer om Martin din bror? Vilken stad bor ni i?

2012-01-14 @ 16:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0