Aprils instagram bilder

instagram får ni se mer av mina vardagliga bilden. Följ mig på @thorzelius
Det här är bilder från april. De två sista bilderna är i från i dag. I morse var det dimma så vi kom knappt fram till stan (Uppsala), körde 70km/h på en 90 väg. Väl inne i stan var det jätte fint väder, så på min håltimme åkte jag till farmor med en varsin subway macka till oss. Det var kanon väder och vi satt och sola på balkongen. Svettades och satt bara i linne. Efter skolan spang jag på stan och letade efter solbriller. Hade så ont i ögonen. Hittade inga. Åkte hem med bussen och på vägen var det blött en bit utan för stan. När jag klev av bussen så duggade det lite ute. Pappa skulle hämta mig vid bussen men glömde bort det, så jag började gå. Det började hagla och när pappa väl kom var jag dyngsur. En omväxlande dag. När jag gick fick jag syn på vitsippor i diket och där kom den bilden i från. I kväll ska jag ute och foto en landskaps bild som vi har i läxa. Vi får se hur det går. Lovar att lägga upp en bild sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0