Springtur

Dagen har sätt ut så här, matte, håltimme, svenska, lunch, idrott, håltimme ingen så åkte och träffade söt liten tjej vid namnet Malin. Vi gick runt på stan och letade efter lite saker tog även en hamburgare och en glass. Sen fick jag säga Hejdå till henne och bege mig till skolan igen. Tio i fyra var jag vi skolan... Då ser man folk gå hem, solen går ner. En annan får gå till skolan igen. Vi hade besök av en politiker och en annan vet inte riktigt vad han jobba som. Men det var intressant iaf. Vi fick ställa frågor till dom och dom fråga oss saker. Tio i fem slutade vi. Kolmörkt ute. Tur att jag hade Jessica och Linnea med mig till bussen.
Jag skulle också vilja se den där solnedgången alla skrivit och lagt upp bilder på. Mörker är inte så kul. Skönt någon gång i bland men inte alla dagar efter skolan. Men den 13 december vänder det!!!
Har varit ute och sprungit nyligen, pappa och jag. Trodde seriöst han skulle dö, men han klara 2.5 km! Chockad!!
Nu blir det duschen för mig. Hejhej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0