Måndag morgon

Hade bestämt mig för att sova hos farmor i natt. Ja det kan ju vara skönt o sova där tänkte jag när jag skulle vara på station klockan 6:20 dagen efter. Skönt var det sista iaf. Det kändes som att sova på e4an. Bilar lös in i lägenheten. Farmor snarka. Kärringen över sprang runt med klackar på trägolv. Ni som vet hur det låter kan ju tänka er. Blev en ganska sömnlös natt. Till det roliga. I dag har jag och Karin Lindén varit på Fotografiska i Stockholm. Vi träffade massa fotografer som har vart med/är med i ett event där familjer men någon som har en livshotande sjukdom får en familjefotografering. Tanken är att man sedan ska kunna minnas hela sin familj lycklig och det fina i familjen och sedan se tillbaka till det här genom bilder. Det har betytt väldigt mycket för många att sedan se tillbaka på bilder. Vissa kanske inte ens har bilder på hela sin familj tillsammans. Om någon sen går bort, finns det inget man kan visa för barn, barnbarn. Man kanske till och med glömt bort hur hon/han såg ut. Det här är verkligen ett fantastiskt evenemang.
Nu är jag trött och jag går nog snart och lägger mig.
Jag har ändrat lite på bloggen som ni ser. Men blev inte helnöjd med färgerna så skulle villa ändra lite till.
Hoppas ni haft en härlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0