En vanlig grå dag i november

Städat hela huset,i morgon kommer släkt och ska fira mig. Sjuttonår nu då, vad får man göra då egentligen? Bara ett värdelöst år inför artonår. Sista år som barn hehe. Gud vad jag ska njuta. Nej jag kommer längta ihjäl mig tills jag fyller nästa gång.

I dag vakna jag upp hemma hos Albin. Vi gick ut med hunden sen tog vi bussen in till stan. Kvinnliga busschaufförer kör sakta. Väldigt sakta. Vi fixade min glasögon, så nu har jag nytt glas igen. Älskar känslan när man tar på sig dom och undrar vafan som händer, flyger jag fram? Ungefär som man ser när man är full. Ni kan ju tänka er hur det var när jag förra gången satt på mig dom på stan för första gången. Haha!

Sedan tog vi en tur till lager 157. Eller tur och tur vi gick dit. Albin hitta en tröja men jag hittade inget. Fanns inte något nytt sen förra gången jag var där heller.
Sen var vi dumma nog och tänkte vi kan ju gå till Ikea. Vi gjorde också det. Långt var det. Vi tog iaf bussen till stan sen som även Martin hoppa på. Sammanträffande.

Det var nog min dag, nu ska jag plocka upp alla dessa kläder som väntar i trappan upp till mitt rum. Städa mitt rum också kanske om jag orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0