Snabbt stabilt och jätte jätte bra...

I-valen gjorda. Jag ska läsa Foto A , Foto B , Matte B och Desktop. Det ska bli kul. Längtar till tvåan nu. Fast mest till studenten. Skulle kunna köpa student mössa redan nu. Jag vill ha sommar jobb också, så vet ni nått så kan jag ta det tack. Två prov avklarade i dag, tv och matte prov. Hoppas på att jag får riktigt bra på matteprovet. Annars så är det nog bara att tacka hej då till MVG. Tv provet gick nog sådär men det spelar ingen roll för ska ju ändå gå tyck sen nästa år.
I morgon är det sista dagen på mars så himla skönt, piss månad är var det har varit för min del. Maj ska bli så mycket bättre!    och så var det ju april innan

Nu kör vi. UTAN DIG!

Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0