Respekt-lös.

Läste en jätte bra blogg i går hon skrev så jävla bra och jag kände i gen mig så väll. Önska jag också var så bra på att sätta ord på saker och ting. I dag fick vi tillbaka våra matteprov, vilket jag trodde skulle ha gått åt helvette för mig. Dagen innan satt jag och pluggade och inte fick jag ett ända rätt. Dessutom förklarade läraren att många hade fått ig på det här provet och att det var ett svårare prov. Fattar ni hur glad man blir då när man får tillbaka resultatet och man får 0.5 poäng över VG gränsen. Super skönt!
Önska jag kunde radera dig i mitt huvud, men för varje dag försvinner en bit i taget. Men det ligger fortfarande kvar i papperskorgen och visar sig då och då, du är fan inte värd att vara där heller. Som du beter dig. Då känns livet rent sagt förjävligt. DU SKA BORT!
Stå för det du gör. Eller ni gör. Kan ju inte vara nått ni är lyckliga över. För mig skulle det inte känns äkta. Falska människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0