Din lilla soppa. Där kan du gått sitta.

I skolan hade vi engelska och idrott. Chill dag. Engelska lektionerna är så roliga nu förtiden. Om jag säger så här förut älskade jag idrott och hatade engelska. Nu är det tvärt om. Det beror bara på lärarna kan jag säga er. Dåliga lärare borde förbjudas. Efter skolan gick jag på stan med Ammi. Vet inte hur många gånger vi tappade bort varandra något helt sjukt. När vi skulle ses hittade vi inte varandra heller. Skit konstigt. Vi tog 4 bussen hem.
I kväll kommer mina fina vänner hit. Älskar dom! Fast Malin du kommer fattas. Nej nu måste jag gå upp och kolla hur det ser ut i mitt rum. Stökigt. Gillar inte att vara i mitt rum längre heller, även fast det inte är stökigt.
Vill att det ska bli sommar också så jag kan använda min coola hatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0