En bland dom värsta dagarna i mitt liv.

Jag vet inte vad jag ska skriva eller säga. Men det kommer ta lång tid innan jag kommer mår bra i gen.
Innan jag kommer känna mig så lycklig som jag faktiskt har varit. Det har var det bästa året i mitt liv. Det tillbringa jag med dig. Jag kände mig alltid trygg, jag mådde bra. Skit bra. Glad för det och kommer alltid att vara. Det kommer bli svårt att gå vidare. Tack till alla mina vänner som stöttar mig. Ni är guld värda jag älskar er.
Tack för den här tiden Albin!
känslan av att nypa sig i armen och känna att det gör ont. Är förjävlig.
Skulle kunna skriva hur mycket som helst. Men vet inte om jag ska göra det.
Allt känns VÄRDELÖST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0