byebyeee:'(

Men hej på er!!! Här sitter jag med värdens skolångest. Bara haft det en dag iaf. Förra året hade jag det en veckan innan skolan skulle börja. Jag vill bara jobba och inte sitta och läsa! Men bara att bita i hop och blunda första dagarna som det är ju ändå dom som är värst av dom alla. Man kan ju trösta sig med att vi får en Ipad 2.
Postetiva saker med att skolan börjar
* Vi får ny restaurang - Hoppas maten är god.
* Ella börja i skolan och kommer förhoppningsvis få träffa henne varje dag.
* Ipad 2
* APU i 4 veckor på hösten
* Slipper våran gammla ``klass´´.
* Kanske får en helklass i år
* Bara 2 år till studenten
* Det här är mitt nästa sista sommarlov
Hejdå kära sommarlov:) Fast jag har 3 timmar kvar på det :D hhihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0