FREDAG

Engelska - idrott. Sprang som en idiot på idrotten och vem gjorde ''den som gör sista målet vinner'' målet? Jo jag!
Vi har precis ätit kyckliggryta med annanas. Så säger martin vid matbordet
- Sen när har vi börjat ätit sådan här konstig mat?
mamma
- Sen vi åkte till Thailand.
Haha.
Nu ska tydligen min bror martin åka på konfa läger jag tänkte mig några dagar, men nej till nästa fredag en hel vecka!
Vet inte om dom skojar med mig eller inte.
Sjukt skönt iaf.
I kväll ska vi fira Anton som fyllt 17 år här om dagen. Åh jag kommer också bli så stor snart!
Och vet ni ? Om man skriver en :) så blir hjärnan med positiv och glad. Så nu gjorde jag er glada.
Det fick vi lära oss på engelskan och det första man ska göra på ett prov är att rita en :). Då kommer man igång fortare och allt blir mycket lättare.
Testa!

( Om man inte gillar någons blogg, varför läser man den då? Det kan ni ta och tänka på endel av er. )

Ny färska bilder så njut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0